5 cele mai bune alimente anti-îmbătrânire. 5 cele mai bune alimente anti-imbatranire pentru ca pielea sa ramana tanara


Tweet on Twitter Modul în care îmbătrânim ţine în mare parte de moştenirea genetică dar, cu siguranţă, toţi ne dorim să încetinim acest proces. Jane Fonda pare să fi reuşit acest lucru. Ea spune că unul dintre ingredientele îmbătrânirii frumoase şi lente este alimentaţia echilibrată şi corectă.

Comments Cine nu ar vrea să fie pentru totdeauna tânăr? Odată cu progresul tehnologiei, niciun om de știință nu poate găsi nici un indiciu că ne-ar putea tine tineri pentru 5 cele mai bune alimente anti-îmbătrânire. Corpul se schimbă.

5 cele mai bune alimente anti-îmbătrânire

Pe măsură ce îmbătrânim, devine mai slab și mai susceptibil la boli și include deteriorarea funcțiilor sistemice. Dacă am putea opri doar îmbătrânirea, dar nimeni nu putea! Alimentele anti-îmbătrânire ajută la menținerea sănătății pentru a trece prin această etapă.

5 cele mai bune alimente anti-îmbătrânire

Orez și paste făinoase integrale Carbohidrații sunt unul dintre cele mai importante trei substanțe nutritive de care are nevoie organismul nostru. Este sursa principală de energie. Orezul integral și pastele sunt două exemple de carbohidrați complexe în care ambele sunt bogate în fibre. De două ori cantitatea de fier se găsește în pastele integrale, în timp ce orezul brun este o sursă importantă de vitamină B. Legume crucifere Legumele, după cum știm cu toții, sunt una dintre cele mai sănătoase alimente de care corpul nostru are nevoie.

5 cele mai bune alimente anti-îmbătrânire

Varza de Bruxelles, broccoli, conopida, varza si kale sunt cateva dintre legumele crucifere care ne ajuta organismul sa lupte impotriva cancerului si a toxinelor. Ușor gătite sau crude este cea mai bună metodă de a servi aceaste legume pentru a menține enzimele esențiale. Usturoiul Usturoiul este cunoscut pentru efectele sale cardioprotectoare în corpul nostru.

O dietă sănătoasă înseamnă o piele sănătoasă,lipsită de imperfecţiuni,pentru că există diverse alimente antirid care ajută în acest sens la încetinirea procesului de îmbătrânire. Beneficiile alimentelor antirid sunt: Roşia Roşia este considerată unul dintre cele mai bune alimente antirid,deoarece conţine beta-caroten şi vitamina C şi care ajută la menţinerea pielii sănătoase şi fără cusur. Ai posibilitatea de a mânca salată de roşii sau de a bea suc de roşii,în care adaugi puţin ulei de măsline şi-l bei în fiecare zi. Vei observa rezultatele într-un timp foarte scurt.

Usturoiul ajută la reducerea nivelului de colesterol și, de asemenea, ajută la subțierea sângelui, care este mai eficace decât aspirina. Usturoiul poate ajuta la reducerea posibilității bolilor cardiovasculare.

5 cele mai bune alimente anti-îmbătrânire

Nucile Nucile sunt surse excelente de minerale. Nucul, în special, este bogat în cupru, zinc, seleniu, magneziu și potasiu, dar are un conținut ridicat de calorii. Consumul zilnic de nuci stimulează imunitatea, ajută funcția sistemului digestiv, previne cancerul, îmbunătățește pielea și ajută la controlul nivelului de colesterol.

Ghimbirul Rădăcina de ghimbir ajută la digestie si menține intestinele sănătoase si in stare buna. Related Items:.

5 cele mai bune alimente anti-îmbătrânire